10 Ocak 2012 Salı

En iyi Dövüş Filmleri

Sinema yazılarımızda en iyi leri oluşturmaya kaldığımız yerden devam ediyoruz.Şöyle bir bakalım neler yapmışız daha önce ;
Şimdide en iyi dövüş filmlerini seçiyorum.Bu filmleri izlediklerimin arasından ve  internette en çok beğenilen filmler arasından seçiyorum. Belki benim izlemediğim filmler olur,sizlerde yorum olarak yardımcı olursanız minnettar kalırım.


Fragmanlarını  film adının üstüne tıklayarak izleyebilirsiniz



  1. Yenilmez Serisi - Undisputed 1-2-3
  2. İp man serisi -İpman 1-2 ve İpman 'ın Doğuşu
  3. Ong Bak Serisi -  Ong Bak 1-2-3
  4. Kan ve  Kemik - Blood and Bone
  5. Asla Pes Etme Serisi - Never Back Down 1-2
  6. Korkusuz - Fearless
  7. Kır Zincirlerini - Unleashed (Danny The Dog)
  8. Yasak Krallık - The Forbidden Kingdom
  9. Adaletin Sembolü - Lung Fu Moon / Dragon Tiger Gate
  10. Rocky Serisi- The Rocky 1-2-3-4-5 [ Ben hiç sevmem ama efsanedir diye ekliyorum]
  11. Aklıma şu an başka film gelmiyor. Devamını yorumlarınızla getirebilirsiniz.

4 yorum:

  1. müthiş filmler ya :) bruce lee efsanesi azmı izlerdik hala izleriz :d

    YanıtlaSil
  2. Bende bruce lee ve rocky i bir türlü sevemedim :)

    YanıtlaSil
  3. bunlarda benden

    - İpman serisi
    - Baskın
    - Bölge 13
    - Yenilmez I-II-III
    - Ong Bang I-II
    - Kan ve Kemik
    - Asla Pes Etme I-II
    - Adaletin Sembolü
    - Koruyucu
    - Yeşil Sokak Holiganları I-II
    - Hücre 211
    - Milyonluk Bebek
    - Kızgın Boğa
    - Ninja'nın İntikamı
    - Özgürlük Savaşçısı
    - Yaşamak İçin Öldür
    - Sokak Dövüşçüsü
    - Tekken
    - Fight Club

    YanıtlaSil

Küfür ve argo sözcükler içeren cümleler kurmayınız!.Aksi Takdirde yorumunuz onaylanmaz... Güvenilirlik Açısından Anonim Kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakılmıştır. Beni Takip Edin