5 Aralık 2011 Pazartesi

Windows 7 Orjinal Yapma(aktivasyon) videolu anlatım

Windows 7 ye geçtiğimden beri bu kadar sıkıntı çekmemiştim.İlk gelen güncellemeyle birlikte korsan windows 7 uyarısı almaya başladım.O sorunu remowat adlı programla geçmiştim.Kasım yada Aralık ayında gelen bir güncelleme ile tekrar  korsan windows 7 uyarısıyla karşılaştım.Bu kez removewat adlı program hiçbir işe yaramadı.WAT Fix indirmeme rağmen işimi görmedi.Sonra yapımcının sitesi bulup programın en son sürümünü indirdim.Ama nafile :) !

Daha sonra yine aynı yapımcının diğer programını indirdim.Bu kez sorunum halloldu...Siz de bu problemi yaşıyorsanız ;

   Linkler gelen dmca uyarısıyla kaldırıldı.-

http://forums.mydigitallife.info/threads/26994-WAT-Fix-Fix-your-activation-problems

http://forums.mydigitallife.info/threads/24901-Windows-Loader-Current-release-information

bu programları sırasyıla kullanarak sorunu çözmüştüm. 






linke tıklayıp indirip programı indirip,açın.İnstall dedikten sonra restart seçeneğine tıklayın ve bitti :)))

129 yorum:

  1. Akşam geldiğimde bir bakayım umarım işe yarar.. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hiç bir işe yaramadı..:(

      Sil
    2. Yapamamıssındır kardeş :)

      Sil
  2. Birşey Değil.Bende işe yaradı umarım sizde de yarar.

    YanıtlaSil
  3. arkadaşım kink ölmüş yeniden yükler misin

    YanıtlaSil
  4. Linkleri yeniledim.Alternatif linklerde ekledim.

    YanıtlaSil
  5. allah senden razı olsun :))

    YanıtlaSil
  6. merhaba arkadaşlar. iki gün önce win7 ultimate yükledim. 2012 çıkışlı olabilirmiş. 28 gün sonra aktifleştirilecek diye bir yazı var bilgisayar özelliklerinin en altında. bende kullanacak mıyım bu programı? yoksa gerek yok mu?

    YanıtlaSil
  7. Merhaba ,Sizde bu programı ne yazıkki 28 gün sonra kullanacaksınız.İsterseniz şimdididen kullanıp ,o yazıyı görmeyebilirsiniz :) <3 :vD :e :tup

    YanıtlaSil
  8. bu program sonrasında crack yapma gibi bir derdim olmayacak ve hep orijrinal kalacak değil mi? ve şimdiden orijinal yapabiliyor muyum?(28 gün kalmışken)(bir kaç güncellemede yapıldı sorun olur mu?)

    YanıtlaSil
  9. Hiç bir sorun teşkil etme ^_^ XD Gönül Rahatlığıyla yapabilirsiniz. 8)

    YanıtlaSil
  10. çok teşekkür ederim yardımlarınız için. artık benim win7 im de orijinal. çok sağ olun.

    YanıtlaSil
  11. linki indirdim ama hata veriyooorrr :( lütfen yardımcı olur musunuz uzun zamandır uğraşıyorum ama hiç bi yerde bişey bulamadıımm :(

    YanıtlaSil
  12. Benimde bilgisayarım çalışmıyor ? :ice Aldığınız hatayı aynen yazmazsanız size nasıl yardımcı olabilirim ki ? :o

    YanıtlaSil
  13. Ben Recai, verdiğiniz bilgi için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  14. olmuyor arşiv bozuk tekrar koy

    YanıtlaSil
  15. @Recai bey ,ben teşekkür ederim yorumunuz için :)
    @ arşiv bozuk diyen kardeşim,bağlantında bir sorun olmuştur tekrar indirmeyi dene :|| :kitten

    YanıtlaSil
  16. İndirdim. Install ve restart ettim. Hiç bişi olmadı. İşe yaramadı kesinlikle..

    YanıtlaSil
  17. Olur böyle şeyler bende işe yaramıştı ;)

    YanıtlaSil
  18. indirdim masaüstüne çıkarttım fakat install dügmesine basılmıyo. Soluk renkte.

    YanıtlaSil
  19. e nasıl indircez link yok ?

    YanıtlaSil
  20. Linkler gelen dmca uyarısıyla kaldırıldı. :@ <\3 :fire

    YanıtlaSil
  21. bana da activate codunu kodunu gönderebilir misiniz. adres: m.onal-92@hotmail.com

    YanıtlaSil
  22. http://forums.mydigitallife.info/threads/26994-WAT-Fix-Fix-your-activation-problems

    http://forums.mydigitallife.info/threads/24901-Windows-Loader-Current-release-information

    bu programları sırasyıla kullanarak sorunu çözmüştüm. :tup

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BİR BKUURUP DENEYELİMDE ÖYLE YAPSAK YORUMU

      Sil
    2. öncelikle deneyelimde öyle yorum yapalım

      Sil
  23. umarım olur.sagolasın

    YanıtlaSil
  24. teşekkür ederim umarım işe yarar

    YanıtlaSil
  25. tşkler....................

    YanıtlaSil
  26. işe yaramadı genede teşekkürler.

    YanıtlaSil
  27. linki göremedim yardım tskler

    YanıtlaSil
  28. indiremedim ama

    YanıtlaSil
  29. bende de işe yararinş

    YanıtlaSil
  30. bir dosyayı indirebilsem yorum yapacamda

    YanıtlaSil
  31. ben indirip kurdum ama benim windows 7 düzelmedi. Başka bir durum mu var ?
    yarımcı olabilir misiniz?

    YanıtlaSil
  32. indirdik yaptı kyemiyor. olmadı. ilave birşeyelermi yapmamız lazım

    YanıtlaSil
  33. Olmayan arkadaşlar şansına küssün :) Mutlaka olacak diye bi kaide yok,ben böyle çözmüştüm sorunumu ;)

    YanıtlaSil
  34. saol kardesim cok tsk ederim

    YanıtlaSil
  35. Biraz daha ayrıntıya girer misin

    YanıtlaSil
  36. sagol kardes denıcem

    YanıtlaSil
  37. bende link istiyorum :(

    YanıtlaSil
  38. http://forums.mydigitallife.info/threads/24901-Windows-Loader-Current-release-information

    sağollllllllllllllllllllllllllllll oldu sayende

    YanıtlaSil
  39. saol denıcem olmassa taaaaa

    YanıtlaSil
  40. teşekkür ederim desteğiniz için.

    YanıtlaSil
  41. saol işime yaradı

    YanıtlaSil
  42. bakalım çalışcakmı

    YanıtlaSil
  43. linki göremiyorum

    YanıtlaSil
  44. inşallah çalışır

    YanıtlaSil
  45. windows 8 içinde bi key yayınlasam mı acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler sayende orjinal windows 7 de oldu =p~

      Sil

Küfür ve argo sözcükler içeren cümleler kurmayınız!.Aksi Takdirde yorumunuz onaylanmaz... Güvenilirlik Açısından Anonim Kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakılmıştır. Beni Takip Edin