23 Eylül 2011 Cuma

Minecraft Türkiye Server

Projelerimizin arasına yeni bir proje kattım :) Minecraft ,düşük grafiklerine rağmen, yaklaşık üç milyon kişi tarafından oynanan  bir oyundur.Oyunun amacı  ,hayatta kalmaya çalışmak : )  Bu zevkli oyunu başlarda anlamak zor gelsede,oynadıkça  kopamayacaksınız :) Bu güzel oyunun Turkiye serverini açmaktan gurur duyuyorum.


 Server IP: 46.45.184.52
 Server Port: 28960

Server açıktır gerekli düzenlemeler yapılmaktadır. 

Serveriniz varsa benimle iletişime geçin,buraya serverinizin iplerini yerleştirelim.İletişim


  • SURVİVAL
  • ROLEPLAY
  • Hamachi Gerektirmez
  • Bir Hayır Duası Etseniz Yeter Bana ;)
  • 1 AY BETA  SÜRESİ!


17 yorum:

  1. Bu ip ve port numarasını nereye zımbalıyoruz ?

    YanıtlaSil
  2. http://hotfile.com/dl/130661048/cd026cf/Minecraft181-Setup.rar.html gerekli dosyaları buradan indirdikten sonra multiplayer kısmına gelip add server diyin 178.211.39.197:28960 bunu aynen yapıştırın ve done diyin daha sonra çift tıklayıp serverimize dalın :) İyi oyunlar

    YanıtlaSil
  3. server kapalı galiba girmiyor

    YanıtlaSil
  4. Şu an üniversitedeyim ,evde netim yok sanırım vpsde bir sorun var internetim gelir gelmez ilgileneceğim.

    YanıtlaSil
  5. CraL biraz çabuk olsanda bizde oyuna girsek nası fikir? :D

    YanıtlaSil
  6. hacı nezaman açılır bu server bende oyuna yeni başladım tek sıkıyo

    YanıtlaSil
  7. Merhaba arkadaşlar,13 gündür TTNET in internetimi nakil etmesini bekliyorum.Bugun gittim bulunduğum bölgede port kalmamış diyerek beni oyalıyorlar.Şu iş bir hallolsun çatır çatır oynayacağız inşallah.Sağlıcakla kalın...

    YanıtlaSil
  8. orjinal olmayan oyunla oynayabilcez mi

    YanıtlaSil
  9. orjinal olmayan oyunla oynayabilcez mi

    YanıtlaSil
  10. AYIN 7 SİNDE 13 GÜN OLDU TTNETE BASVURALI DEMİŞSİN AMA Bİ TTNET SUBESİ DE SENSİN ANLASILAN SENDE BİZİ SALLIYON

    YanıtlaSil
  11. Ayın 26 sında nakil işlemim alınmış.Benim yalana borcum yok :)Bayramdan sonra büyük ihtimal nakil işlemi gerçekleştirilecek.Benim de bu konuda yapabilecek birşeyim yok.Bu arada caps look un açık kalmış :)

    YanıtlaSil
  12. Yücel abi ellerine sağlık ah bu ttnet bizede çektiriyor. Bir geri dönsende senle sohbet etsek.

    YanıtlaSil
  13. Server hala var mı?

    YanıtlaSil
  14. Server kapalı ! Ben üniversiteye gittiğimde ,ttnet sorunlarıyla uğraşırken,serveri verdiğim kişi hiç ilgilenmemiş.Bir kaç kişi tarafından server saldırıya maruz kalmış.Bu saldırılardan bıkan arkadaşım,serverle bir daha ilgilenmemiştir.Ben tekrar ele almak isterdim ancak yakın zamanda askere gideceğim...

    YanıtlaSil

Küfür ve argo sözcükler içeren cümleler kurmayınız!.Aksi Takdirde yorumunuz onaylanmaz... Güvenilirlik Açısından Anonim Kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakılmıştır. Beni Takip Edin