5 Ağustos 2011 Cuma

Gelmiş Geçmiş En iyi Zombi Filmleri

Zombi filmleri kimilerine saçma ,kimilerine komik,kimileri için ise  hobi haline gelmiştir.Geçenlerde bana Soru Sor aracılığıyla  şöyle bir soru geldi : "Film önerecek var mı ? Böyle Salgınlı, karantinalı, zombili olsun :) :)"

Şimdi bende sizlere,hem kendi izlediğim hem de  nette en çok beğenilen  en iyi zombi filmi paylaşımlarını sıralayacağım. Sıralamada en iyisi  rastgele yapılacaktır.En iyisi en üste değildir :)


  1. 28 Day Later
  2. Resident Evil Series
  3. Ada : Zombilerin Düğünü
  4. Big Tits Zombie
  5. The Gates Of Hell
  6. Colin
  7. Day Of The Dead
  8. Dead Snow
  9. Diary Of The Dead
  10. Horde
  11. INFECTED
  12. REC series
  13. The Return of the Living Dead

    14. Samurai Zombie

    15.Shaoun Of the Dead

    16. George A Romero's Survival Of The Dead 

    17.Walk Of The Dead 

    18.zombies of mass destruction
    19.zombie the dead are among u

    20.ZombieLand

     sitenin kasmaması adına hepsini tek videoda topladım.


 Şu an için izlediğim ve toparlayabildiklerim bunlar.Sizde izleyipte beğendiğiniz,listede olmayan filmleri yorum olarak belirtebilirsiniz.
Buda Bonus

Marilyn Manson - Resident Evil movie soundtrack



           

38 yorum:

  1. hepsine eyvallah ta ada filminin ne işi var orada :)

    YanıtlaSil
  2. Ada filmini şahsen izlemedim.Yazıda belirtiğim üzere nettende biraz araştırarak ekledim.Çok mu kötüydü ki ?

    YanıtlaSil
  3. "I am legend" izlediğim en iyi zombi filmi izlemenizi tavsiye ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet gelmiş geçmiş en iyi ve güzel film drama korku arsıyon var adamım da var\\\Will Smith\\\

      Sil
  4. Ada filmini gerek fikir gerek teknik olarak çok farklı ve başarılı buluyorum, bir Türk olarak gurur duydum

    YanıtlaSil
  5. Gates off hell filmini bulamadım nerden bulabilirim yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  6. Gates off hell filmini nette çok aradım ama yok nasıl bulabilirim..

    YanıtlaSil
  7. 28 GÜN SONRA VE 28 HAFTA SONRA İZLEDİĞİM EN KORKUTUCU ZOMBİE FİLMİ.TAVSİYE EDERİM.ÖLÜLERİN UÇUŞU O DA SÜPER.ZONE OF THE DEAD TAVSİYE EDİLİR.

    YanıtlaSil
  8. Arada istisnalar olsa da gördüğüm en kötü zombi filmlerini eklemişsin listeye. Evil dead serisi, braindead, 28 weeks later bunlar unutulmuş sanırım. Hele evil dead serisi çekildiği yıllara göre efsanedir. Şu listedeki 20 filmin 15'ini izledim. Bi kere horde, infected, Dead snow, diary of the dead ve rec 2 berbat filmlerdi. Rec idare ederdi ama rec 2'ye gerek yoktu neden çekmişler anlayamadım. 28 days later her ne kadar tam bir zombi filmi sayılmasa da listedeki en başarılı film bence. Özellikle soundtrack olayında aşmışlardı. George A. Romero'nun filmlerini genel olarak severim. Night of the Living Dead ile dawn of the dead en efsane filmleridir mesela ama şu son çektiği diary of the dead ile survival of the dead tam anlamıyla berbat filmler.

    YanıtlaSil
  9. Ada filmini birazdan izleyeceğim merak ettim.

    YanıtlaSil
  10. Ada filmini birazdan izleyeceğim. Merak ettim. :)

    YanıtlaSil
  11. Ada Filmini başarılı bulan arkadaş ya kesin o flimde rol oynamışsın yada bir yerden tanıyorsun
    :)

    Bence o filmi kaldırmalısın izledikden sonra karar vermelisin saçma ve salakça bir Film ada

    YanıtlaSil
  12. ada filmi bence biraz konu olarak yetersiz.ben 16 yasındayım, kendi çapımda fikirlerim var.eger bi kaç sene sonra vizyona girerse mutlaka izleyin :D

    YanıtlaSil
  13. Ya anlayamıyorum kardeşim ilk defa bir türk zombi filmi izliyorsun dikkatine çekiyim "ilk türk" ilk yaptığımız bir şey asla mükemmel olamaz. bu filmi bi başlangıç olarak görmelisiniz bence ve ayrıca ben izlerken cidden güldüm zaten arkadaşın paylaştığı trailerde de var o bölüm son kısım da sevgilimi yediler abi ya kısmı bilmiyorum bana içten geliyor... Gurur duymalıyız bence...

    YanıtlaSil
  14. Paylaştığınız bilgileri sıklıkla takip ediyorum ve bu bilgiler çok hosuma gidiyor . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  15. 28 ay çıkacak 2013 de IMD baktım

    YanıtlaSil
  16. zombieland 2 de çıkacak 2013 de

    YanıtlaSil
  17. resident evil serisini tek geçerim eylulde yenı fılmı 3d olarak cıkacak

    YanıtlaSil
  18. http://billoogg.blogspot.com/p/3d-game-makeri-nasl-yukluye-bilirim.html arkadaşlar
    evet filmler süperdi hepsini izlemesemde arkadaşlar bu ara 3D Game Maker moda oyun yapma programı
    ama 3D Game Makeri hiç kimse indiremedi bu site hariç buna tıklayarak 3D Game Makeri indire
    bilirsiniz detayıyla anlatılmış ve indire bilirsiniz vekendi oyununuzu yapın

    YanıtlaSil
  19. Orijinal ismi Zombie Ass: Toilet of the Dead olan film, zombili bir Japon korku filmi. Film çok sapık bir zekanın ürünü. Her alanda bizi şaşırtan Japonlar bu alanda da boş geçmiyor. Fragmanın bazı yerlerinde kıçlar çıkabilir. http://www.youtube.com/watch?v=qdQts9i6wdI&feature=player_embedded

    YanıtlaSil
  20. Yuh The Walking Dead'ı unuttunuzmu bence en iyi zombi filmi haarikaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. yani :) en kaliteli zombi dizisidir The Walking Dead izleyen bilir

      Sil
    2. Ben yazıyı yazdığımda sanırım o dizi başlamamıştı ( Tam hatırlamıyorum )

      Sil
  21. www.bizimmuzik.com arkadaşlar filim izlemek isteyenler buyursun yorum yapmayı unutmayın sitemize:)

    YanıtlaSil
  22. paylaşım için teşekkürler. sitenizin takipçisiyim

    YanıtlaSil
  23. ada filmi çok saçma bana göre ama türklerinki ancak bu kadar olur :D

    YanıtlaSil
  24. Colin filmini bulamiyorum link Atar misiniz?

    YanıtlaSil
  25. the walkink dead en iyi zombi filmidir...izlemeyenlere tavsiye ederim üstelik dizi şeklindeki olayları diğer sahne için heyecan yaratıyor kesinlikle o seriyi izleyin derim...;)

    YanıtlaSil
  26. (h)ellerine sağlık çok süper olmuş (o)

    YanıtlaSil
  27. Zombi Filmleri Listesi
    Ölümcül Deney Serisi
    Rec Serisi
    Ölülerin Şafağı
    28 Gün Sonra
    28 Hafta Sonra
    Ben Efsaneyim
    Eaters: Rise of the Dead
    Salgın
    30 Gün Gece 1 ve 2...
    Dünya Savaşı Z
    Sonbahar
    Quarantine 1
    Quarantine 2
    Zombieland
    Ölüler Ülkesi
    Survival of the Dead
    world of the dead 1,2...
    Ölüler Evi

    YanıtlaSil
  28. SICAK KALPLER.. MUTLAKA İZLEMENİZ GEREKEN MÜTHİŞ BİR ZOMBİ FİLMİ..

    YanıtlaSil
  29. Ada : Zombilerin Düğünü Yüzüne Gülmekten Altıma Kaçırmıştım :'D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok güldüm ama arada bir türk filmide olsun dedik :D

      Sil

Küfür ve argo sözcükler içeren cümleler kurmayınız!.Aksi Takdirde yorumunuz onaylanmaz... Güvenilirlik Açısından Anonim Kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakılmıştır. Beni Takip Edin