30 Temmuz 2011 Cumartesi

Facebook otomatik beğendirme yöntemi [migrate]

Facebook otamatik beğendirme kodu(sayfa sayılarınızı artırmak için ideal) adlı konumda facebook sayfa beğendirme kodlarını paylaşmıştım.Bu sefer ki yöntem daha basit ve daha kullanışlı.Düşünün face profillerinizde  4-5 bin kişi arkadaşınız var ve bunları otamatik olarak  yeni açtığınız sayfayı beğendirebilirsiniz ! 

İlk önce arkadaşlarınız,sonra fotoğraflarınız ve videolarınız belirli sürelerde aktarılmaktadır.En çabuk aktarılan arkadaşlarınızdır.Resimde profil gitti dediğime bakmayın isterseniz geri dönüş yapabilirsiniz ! Facebook Yardım linkine bakmanız yeterli olacaktır.  linkine tıklayarak indirebilirsiniz 720p kalitesinde izleyebilirsiniz.Sayfaya çevirdiğiniz Profile geri dönüş olmayabilir.O yüzden bunu yaparken 2 kere düşünün 


.Artık geri alabilirsiniz ! Tıklayın  

 

Güncelleme yeni migratede emailden ne kadar  linki kopyalasakta işlem başlamıyordu nasıl başlatılacağını anlattım ve artık 48 saat sonra devreye giriyor.

 

 

23 yorum:

  1. Kardeş Yardım Etsen Anlatsana Tam Şunu yaa Ben Yapamadımm..

    YanıtlaSil
  2. Facebook Profil Oto Like yazan verdeki videoyu tıklayıp indirdin mi ? İndiripte hala yapamadıysan ne diyim artık :)

    YanıtlaSil
  3. hocam nası olacak bi yardımcı ol team vieverden yaparsan sevinrim şimdiden tesekürler

    YanıtlaSil
  4. Kardeşim Şmdi ben yaptımda Profil Gittimi Nasıl geri Gelcek ..

    YanıtlaSil
  5. Konuda buna değinmişim ayrıca kıpkırmızı bir yazıyla birşeyler yazmışım okudun mu :)

    YanıtlaSil
  6. yalan lan yaptım profil gitti yaw nasıl geri getirirmi bi yardımcı olurmusunuz..?

    YanıtlaSil
  7. Hem yalan diyorsun ,hemde yapıyorsun çamur atmanın böylesi arkadaş ! Yazıyı okumadan yapmanızı sonuçları arkadaşlar :/ Ben orada kıpkırmızı şekilde ne yazmışım :|| Kaç oldu söylüyorum :brow

    YanıtlaSil
  8. slm ben denedim hersey oluyo ama sonuda hay aksi diyor

    YanıtlaSil
  9. Hay aksi diyorsa facebookla ilgili sorundur daha sonra dene :h

    YanıtlaSil
  10. kraL BLOGCU MSN VERİRMİSİN KARDEŞ

    YanıtlaSil
  11. eline sağlık gzl


    www.yuklex.blogspot.com

    YanıtlaSil
  12. yuceltoluyag@hotmail.com.tr arkadaşlar artık profilinize geri dönüş yapabilirsiniz :) Geri Dönüş İçin Tıklayın :tup

    YanıtlaSil
  13. http://www.likedwin.net/?refUId=422713452

    TIKLAYIN LİKE ÜYE OLUN KAZANDIGINIZ KREDİLERLE SAYFANIZI 1 SAATTE 10,000 KİŞİ YAPIN 100%100 ONAYLI.

    YanıtlaSil
  14. http://apps.facebook.com/begenpanpaleyta buyrun arkadaşlar %100 çalışıyor. sadece üye az arkadaşlarınıza önerdikçe beğenme sayısıda artacaktır. limit 500. yapamayanlar eklesin yardımcı olurum : http://www.facebook.com/profile.php?id=100003908075668&ref=tn_tnmn

    YanıtlaSil
  15. www.getslike.com çalışıyor.

    YanıtlaSil
  16. http://facebooksayfabegendirme.com/

    YanıtlaSil
  17. Alın size Beğendirme Sayfası {Altı Okuyun}

    https://www.facebook.com/#!/1000AutoLikes

    Bu adresten İster Sayfa İster Durum İstersende Fotograf Beğendirebiliyorsun Hemde Ücretsiz Valla Bn Denedim ÇoK İyi De Çalışıyor Kesnlikl Tavsiye aderimm

    YanıtlaSil
  18. Selamun Aleykum . Kardesler şu masaüstünde mause imlecinin altındaki sarı ışık varya bir de ekranı yakınlaştırma ve uzaklaştırma ayarı var . O programın adını bilen biriniz varsa söyleyebilir mi ? aylardır arıyorum bulamadım bir türlü .

    İlginizden dolayı şimdiden teşekkür ederim ...

    YanıtlaSil
  19. http://www.facebook.com/Tribunhane
    Beğenin beğenileriniz artsın..

    YanıtlaSil
  20. yazıların çok küçük okunmuyor

    YanıtlaSil
  21. Mail hesabına gelen linke tıklanmıyor sayfa olmuyor zaten olsada birlesmiyor hersey aynı olmasına rağmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nasıl tıklattıracağın videoda var cınım :)

      Sil

Küfür ve argo sözcükler içeren cümleler kurmayınız!.Aksi Takdirde yorumunuz onaylanmaz... Güvenilirlik Açısından Anonim Kullanıcıların yorum yapması devre dışı bırakılmıştır. Beni Takip Edin